تاریخچه ساخت سوله
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تاریخچه ساخت سوله
نوشته شده در سه شنبه 15 مهر 1399
بازدید : 404
نویسنده : کاربر

تاریخچه ساخت این محراب به سالهای گذشته برمی گردد زمانی که انسان به دنبال سرپناهی برای ساختن تجارت خود بود. سازه های فلزی معرفی شدند که مزایای بسیاری نسبت به ساختمانهای بتونی داشتند. این مقاله به طور خلاصه تاریخچه ساخت سوله ها را شرح می دهد.

سیلوها مهمترین و بهترین نوع سازه های فلزی هستند که در بسیاری موارد مورد استفاده قرار می گیرند. سابقه ساخت سوله به سالها پیش و زمانی که بشر نیاز به ایجاد واحدهای صنعتی ، اقتصادی ، تولیدی و ... داشت ، برمی گردد. یک پناهگاه وجود داشت و سوله ها می توانستند این نیاز را به خوبی برآورده کنند و کارفرما توانست واحد خود را در مدت زمان کوتاهی راه اندازی کند.

سیلوها سازه های محکمی هستند که در برابر هرگونه حادثه مقاوم هستند. این مقاومت و پایداری سوله ها باعث شده است تا آنها در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار گیرند.

مدت هاست که استفاده از آهن های کم کربن برای ساخت شبکه های مشبک و سازه های فلزی به اشکال مختلف در بین مردم معمول بوده و استفاده از آهن های چکش یا کم کربن به تدریج جایگزین استفاده از فولاد شده است. دلایل این استفاده از فولاد را می توان وزن سبک - انعطاف پذیری - و کیفیت بالا در ساخت و ساز دانست.

تاریخچه سوله و استفاده از آن برای ایجاد مکان هایی در کاربری های مختلف که نتیجه تغییرات و انقلاب صنعتی در کشورهای پیشرفته بوده است ، در ایران 70 سال سابقه طولانی دارد. توجیه ایجاد و استفاده از این اماکن را می توان گسترش نیاز و استفاده مردم و صنعتگران برای داشتن فضاهای بزرگ و داخلی و در عین حال قوی و کم هزینه دانست.

سالهاست که مهندسان سازه بدنبال این هستند که بتوانند در ساخت سازه های صنعتی و غیرصنعتی تغییراتی ایجاد کنند و از این رو همواره در صدد کشف و استفاده از راه حل هایی برای رفع نقص در سازه های اساسی بوده اند.

در ادامه بحث در مورد تاریخچه سوله ، ذکر این نکات در ارتباط با اتصال سازه ها خالی از لطف نیست.

ساختارهای اسکلتی در ابتدا با جوشکاری به هم متصل می شدند ، اما گزارش تخریب اجزای متصل به یکدیگر ، ایده استفاده از پیچ و مهره را ایجاد کرد. سازندگانی باید تشکیل شوند که تأثیر بسزایی در راه اندازی سریع سازه ها و افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی های مختلف و همچنین مقاومت در برابر آتش زیاد داشته و باعث افزایش استفاده از این روش در اتصال اجزا شده است. .

امروزه ، در ساخت سازه های مدرن UBM ، علاوه بر استفاده از این روش ها ، استفاده از دستگاه پخت و پز نیز محبوب شده است.




:: برچسب‌ها: اجاره سوله مناسب انبار،اجاره سوله در فتح،اجاره سوله در واحد صنعتی،اجاره سوله جاده مخصوص کرج،اجاره سوله جهت انبار،نکات مهم در اجاره سوله،خرید سوله با ارتفاع 9 متر،خرید سوله کوچک،انبار برای اجاره،انبار اجاره ای در تهران ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: